niedziela, 25 sierpnia 2013

Chapter 13: Discovery

Zamarłam czując usta Zayn'a i stałam bezczynnie, gdy się odsunął. Nie mogłam spojrzeć mu w oczy. Jakoś wiedziałam, że chciałam tego pocałunku. Jakoś wiedziałam, że to źle. Jakoś, chciałam więcej. Nie.
"Przepraszam, nie mogłem się oprzeć." Uśmiechnął się głupawo. To nie brzmiało jak przeprosiny. Zarozumiały Douch*.
"Kiedyś świnia, ciągle świnia." Odparłam gorzko. Wyglądał na kompletne zszokowanego moją odpowiedzią.
"O czym ty mówisz ? Naprawdę cię lubię, więc cię pocałowałem." Bronił się.
"Chcesz się znowu dobrać do moich spodni." Krzyknęłam na niego. Zmarszczył brwi.
"To nie-"
"Jestem teraz inną dziewczyną. Wyglądam inaczej; nie jestem już tak ładna, ani chuda. Czuję się inaczej; jestem bardziej niezależna, silniejsza. Ja JESTEM inna; nie dam się wykorzystać."
"Nie chciałem cię wykorzystać. Po prostu bardzo cię lubię." Powiedział delikatnie. Jego ręce trzymały moje łokcie, uniemożliwiając mi szturmowania.
"Jak mogę w to uwierzyć ?"
"Pozwól mi pokazać. Pozwól mi zabrać się gdzieś, tylko ty i ja. Randka, jeśli chcesz." Naciskał. Żartujesz ze mnie, tak ? Pomyślałam.
"Dzięki, ale nie." Zmrużyłam na niego oczy.
"Nie zamierzam zaakceptować 'nie' jako odpowiedzi. Zamierzam pokazać ci, jak bardzo cię lubię, więc możesz już się poddać." Odpowiedział Zayn sprawą rzeczową. Sapnęłam wyraźnie biorąc wdech i westchnęłam; co było z tymi chłopcami i ich zaciętością ?
"Zgoda. Wszystko mi jedno, ale bądź przygotowany na rozczarowanie." Syknęłam odpychając go od siebie. Potrząsnął głową.
" Zobaczysz." Było wszystkim, co powiedział wysuwając coś z kieszeni. Przypatrzyłam się co to jest; paczka papierosów. Wyciągnął jednego i umieścił go w swoich ustach. Skierował pudełko w moją stronę, oferując mi, ja tylko pokręciłam głową.
"Wybacz, nie chcę umrzeć na raka płuc." Powiedziałam gorzko. Wywrócił oczami. Kolejny strajk przeciwko Zayn'owi; jest palaczem. Nie chciałam złych oddziaływań w otoczeniu mojej córki.
"Jakbym tego już wcześniej nie słyszał." Wyciągnął zapalniczkę i zaciągnął się. Nie będę kłamać; Zayn wygląda seksownie, kiedy pali. Sposób, w jaki trzyma papierosa tak delikatnie między swoimi palcami. Kurwa, muszę przestać na niego patrzeć. Wzięłam gwałtowny oddech, zanim odwróciłam się i wróciłam do środka. Wiem, że palenie jest dla ciebie złe i to ekstremalnie obrzydliwy nawyk, ale jak Zayn mógł spowodować, że wygląda to seksownie ? Muszę wyrzucić tego chłopaka z mojej głowy.
Nie słyszałam Zayn'a za mną, więc domyśliłam się, że został na zewnątrz, aby dokończyć palenie. Kiedy weszłam do salonu, wszyscy popatrzyli na mnie zszokowani. Usiadłam z zakłopotaniem. Dlaczego wszyscy się na mnie gapili ? Rozejrzałam się po pokoju. Liam już nie przykuwał całej swojej uwagi do filmu. Niall już nie jadł. Louis i Harry już nie spali. Moja torebka była otwarta, a w dłoni Harry'ego znajdował się mój telefon. Nie poszłam mu go zabrać, ponieważ się bałam. Bałam się, że mógł zobaczyć w moim telefonie coś, co może wszystko zrujnować. W końcu, Louis przemówił.
"Masz córkę ?"

*Douchbag (Douch) - W angielskim slangu douchebag to facet, który ma dość wysokie mniemanie o sobie, charakterystyczną fryzurę i kolor skóry rdzennych amerykanów.

~*~
Jak myślicie, co teraz będzie ?
Domyślą się, że to córka Zayn'a ?
Dziękujemy za 16 komentarzy pod poprzednim rozdziałem.
Pamiętajcie, że każdy komentarz motywuje do tłumaczenia kolejnego rozdziału. xx

21 komentarzy:

  1. Uhuhuhuhuhu się dzieje jccch uhuhuhu kocham
    @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pierdziele!!! Ciekawe co dalej będzie :D Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ostro nie moge doczkeąc się nn :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zayn jaki pewny siebie :D ciekawe czy domyśli się, że to jego dziecko .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie w takim momencie ??? Już nie mogę doczekac się następnego rozdziału ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej!!! Jasne! Wszyscy się dowiedzą!!! Potem będzie tylko lepiej!!! <3 / @Zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę sie doczekac ciekawe co na to Zayn. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ O KOLEJNY, BO UMRĘ Z CIEKAWOŚCI.
    Świetny rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  9. achh zaczyna się akcja! :D

    @alice13belieber

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze prosze daj zaraz nastepny PROSZE :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy Amy wymyśli jakąś wymówke czy powie im prawde :) Nie mogę się doczekać następnego
    (tylko szkoda ze te rozdziały takie krótkie, no ale to nie od Cb zależy) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. łał ! świetny :D jestem ciekawa dalszego ciągu :p

    OdpowiedzUsuń
  13. o Boże, o Boże, i co teraz? jejku, jejku, nie mogę się doczekać ich ogólnej reakcji, a najbardziej Zayna *u* czekam na kolejny. z wielką niecierpliwością c:

    @xobliviatex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam nick z @xobliviatex na @lonelyloueh :3

      Usuń
  14. piękne. niecierpliwie czekam na następne. @GlassGirl_Swag

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku, super. Mysle ze sie dowiedzą o córce. Zayn iajjskss *-* @bieburas

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ! *,*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjaźń, miłość czy raczej nic z tego? Odpowiedź na to pytanie znam bardzo dobrze. Najpierw 14 lat przyjaźni, która przerodziła się w coś więcej. Zakochaliśmy się w sobie, a ja myślałam, że to coś poważnego. Chciałam dla niego jak najlepiej. To ja namówiłam go na udział w programie. A on co? Stał się sławny i mnie zostawił. Wyjechał. Dopiero po trzech latach, w dzień moich 19 urodzin wyprowadzam się z rodzinnego miasta. Zamieszkuję w Londynie i tam poznaję go- Harrego. Chciałam zapomnieć o Lou co zaczynało się dobrze, jednak dowiedziałam się, że to jego przyjaciel. Teraz wiedziałam, że nie zapomnę o nim, że go `poznam` z jednej strony chciałam tego, ale z drugiej się bałam. Jak sądzisz jak to się potoczy? Jak zaaraguje Lou, pozna mnie w ogóle? Czy nasza miłość odżyje czy raczej będzie coś z Harrym?
    Dowiesz się czytając tego bloga:
    http://mylifemyworldopowiadanieoonedirection.blogspot.com/
    Zapraszam :**
    Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Awww KOCHAM TEGO BLOGA <3
    Pisz szybko kolejny !!!

    OdpowiedzUsuń