poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Chapter 12: More Than This

Osiadłam na kanapie koło Zayn'a, gdy wszyscy wrócili, aby wznowić film. Pozwoliłam sobie usiąść troszkę bliżej Zayn'a, ale unikając zbyt bliskiego kontaktu. Nie wiem, dlaczego to zrobiłam. Było w nim coś przyciągającego.
W połowie filmu, Zayn zsunął swoją dłoń na moją i splótł nasze palce. Zesztywniałam, ale nie zabrałam ręki. Nie oczekiwałam tego. Rozejrzałam się od niechcenia po pokoju. Louis i Harry spali na innej kanapie. Liam uważnie oglądał Toy Story; nie zwracając uwagi na nikogo, ani nic. Niall wyszedł do kuchni po więcej jedzenia. Zostawałam w hotelach jak ten; gdzie były osobne pokoje i kuchnia. To było zanim moi rodzice mnie wykopali...
Odwróciłam wzrok na Zayn'a. Udawał, że ogląda film, ale widziałam, że często spoglądał w moją stronę. Z jakiś przyczyn, moje serce zaczęło szybciej bić. Weź się w garść, Amy; rozkazałam sobie. To facet, którego nienawidziłaś przez ostatni rok swojego życia. Westchnęłam, zwracając uwagę z powrotem na telewizor. Zobaczyłam, że głowa Zayn'a przechyla się w moją stronę; gapił się na mnie.
Oglądaliśmy jeszcze przez pół godziny, zanim zaczęłam czuć się niekomfortowo. Nie przestał się na mnie patrzeć, od kiedy mogłam zrobić to samo. Myślał, że nie zauważyłam. Nie mogłam tego dłużej wytrzymać.
"Idę, er, do łazienki." Wyjąkałam usuwając moją dłoń z jego i wstałam. Szłam korytarzem tam, gdzie jak się domyślałam mogła być łazienka. Właśnie, gdy miałam skręcić za rogiem, spojrzałam na pięknego chłopca siedzącego na kanapie. Gapił się na mój tyłek., ale szybko odwrócił wzrok na telewizor. Świnia.
Wędrowałam przez niezwyczajny korytarz. To był dosyć duży pokój hotelowy; większy, niż myślałam. Minęłam szklane drzwi. Zawróciłam i popatrzyłam przez nie. Po drugiej stronie był mały balkon z widokiem na Times Square. Widok był zapierający dech w piersiach. Cicho otworzyłam je i wyszłam na zewnątrz. Ciepłe, Nowojorskie powietrze było dla mnie orzeźwiające. Podeszłam do krawędzi i położyłam moje łokcie na barierce, umiejscawiając szczękę na dłoniach, popatrzyłam w dół.
Powoli wzięłam głęboki wdech i wydech, próbując się uspokoić. Zayn powodował, że czułam się słaba, tymi rozważnymi oczami i ciemnymi włosami. Tak bardzo przypominał mi moją cenną córeczkę. Sposób w jaki rozglądał się z zaciekawieniem, myśląc nad wszystkim. Sposób w jaki marszczył brwi, kiedy czegoś chciał, ale nie mógł tego wyrazić. Westchnęłam. To będzie cięższe, niż myślałam. Tylko jedna noc z nim, przejde przez to, nakazałam sobie.
"To nie jest łazienka." Nieumyślnie uwodzicielski i Brytyjski głos doszedł zza mnie. Podskoczyłam i odwróciłam się zaskoczona. Zayn zachichotał i podszedł do mnie. Położył rękę na dolnym odcinku moich pleców i spojrzał na miasto przed nami.
"Zostałam rozproszona przez widok." Poinformowałam go, próbując pozbyć się gęsiej skórki od jego dotyku.
"Kocham Nowy Jork." wymamrotał, "ale powoduje, że tęsknie za domem, Londynem." Jego głos był prawie nostalgiczny. Więc jedź do domu, chciałam powiedzieć, ale ugryzłam się w język. Udawałam miłą.
"Mmm." Zgodziłam się. Jego dłoń kreśliła koła na moich plecach.
"Zobaczymy się jeszcze ?" Spytał niespodziewanie.
"Zayn..."
"Naprawdę bym chciał."
"Nie sądzę, że to dobry pomysł." Przyznałam niechętnie. Zaraz, dlaczego niechętnie. ODSZCZEKAJ TO !
"Dlaczego nie ?" Dopytywał, gdy jego ręka znalazła drogę do mojego pasa i przyciągnął mnie bliżej siebie.
"Ja tylko, er, wiele rzeczy się teraz dzieje i potrzebuję, żeby niektóre rzeczy były prostsze.. TO nie jest proste." Próbowałam wyjaśnić; nie zrozumiał.
"Możemy sprawić, że będzie." Zamruczał, jakby to było oczywiste.
"Naprawdę ? A co z chłopakiem, który mnie..." Miałam powiedzieć 'pieprzył', ale się przyłapałam. "uprawiał ze mną seks ponad rok temu, przychodzi do mnie i chce być moim przyjacielem. Nie wspominając, że jest sławny i ma bardzo irytujących i dziwnych przyjaciół, oraz okrutnych fanów."
"Chcę być więcej niż przyjacielem." Wymamrotał, myśląc, że nie usłyszę. "Ułatwię to dla ciebie. Lubię cię, mam nadzieję, że ty mnie też." Przemówił. Moje serce zatrzepotało. Lubi mnie ? Czekaj, nie. Prawdopodobnie miał na myśli jak przyjaciółkę. Lubi cię jak przyjaciółkę. Kiedy tylko zaakceptowałam ten fakt, Zayn odwrócił się do mnie.
Popatrzył na mnie intensywnie i zanim wiedziałam co się dzieje, zatopił swoje usta w moich. Zayn Malik mnie pocałował.

***
Szczerze, kto się tego spodziewał ? Jak myślicie, co będzie dalej ? Amy da Zayn'owi szanse ?
Ponad 6000 wejść, bardzo dziękujemy.

16 komentarzy:

  1. H gfcggff mmm zajebisteee kocham to *.* mogliby być razem... Ale...
    @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  2. boski nie moge doczekać sie nn :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko *-* pocałował ją.. będzie się dziać :D czekam na nn / @AwwMyIan

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko w takim momencie przerwac *__* !! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. On ją pocałował. Najnormalniej w świecie pocałował Amy. OMG! To dobrze,ale... czy Amy jest na to gotowa? Kurde, tak chciałabym by byli razem, ale wątpię w to, by to im się chwilowo udało. Przecież Amy i Zayn mają dziecko! I na dodatek on nie wie, że to jego dziecko!
    Fuck, nie mogę doczekać się nowego. ily x

    OdpowiedzUsuń
  6. nie nic tylko stan przedzawałowy czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu *.* A teraz pójdą do jej domu i BAAAAM on się dowie? O.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie! Czekam nn xx
    Zapraszam do siebie dangerous-zaynmalik.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się tego ze strony Zayna... Tak najnormalniej w świecie przyciągnął Amy do siebie i ją pocałował. Słodkie to było :3

    PS Nie chce mi się logować, ale tu @xobliviatex

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej tu @layla7689, zmieniłam nazwę na tt teraz jestem @kartofelofyszal, mogłbyscie mnie informować? Rozdział wspanialy jak zwykle :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko pocałowali sie ksdklkxkmkdkdsks piękne @bieburas

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęłam dziś czytać Twój blog.On jest idealny *.* Mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się szybko. Jestem ciekawa jak zareaguje bohaterka na ten pocałunek ;)) Hmmm i kiedy powie Zaynowi i jego córce, mam nadzieję, że zaczną się spotykać ;33

    PS. Weszłabyś? Byłabym ogromnie wdzięczna, gdybyś przeczytała również moje opowiadanie :)
    http://opowiadanieoonedirection1629.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał super czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do Libster Award więcej u mnie: http://two-gang-one-hate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie!!! Niedługo ta sytuacja z telefonem iiiii.... wpadka!!! hehehe. / @Zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń