sobota, 27 lipca 2013

Chapter 7: Blackmail

Gdy tylko stwierdziłam, że jestem w bezpiecznej odległości od Louis'ego, pomknęłam do apartamentu trzymając Stephanie tak blisko siebie, jak tylko mogłam. Louis ją widział... Louis o nią pytał... Louis coś podejrzewał. Przytuliłam moje dziecko mocno do siebie zanim położyłam ją w jej małym łóżeczku. Poszłam do kuchni, aby podgrzać trochę mleka, kiedy mój telefon zawibrował. Westchnęłam kładąc butelkę na stole.
Jesteś później wolna ? Harry x
Nie. Amy x
Szybko wystukałam odpowiedź i wróciłam do poprzedniej czynności. Dostałam kolejną wiadomość zanim zdążyłam podgrzać butelkę z pokarmem. Zdecydowałam odłożyć przygotowywanie pokarmu na później; Stephanie była śpiąca, i tak nie chciałaby jeść.
Dlaczego ? Harry x
Opiekuje się dzieckiem. Amy x
Możemy pomóc. Harry x
Nie ma mowy, abym pozwoliła One Direction znaleźć się w pobliżu mojego dziecka. Po pierwsze oczywiście : nie chcę aby dowiedzieli sie kto jest jej ojcem. Nigdy o tym nikomu nie powiedziałam; tylko ja wiem. Moi rodzice wykopali mnie bez pytania, moi przyjaciele pytali, ale odmówiłam i wiedzą tylko moi sąsiedzi, prawodawcy etc. Po drugie nawet, jeśli Zayn nie byłby ojcem Stephanie wątpię, żeby One Direction blisko mojego dziecka byłoby dobrym pomysłem. Wydają się być zbyt niedojrzali i za bardzo pochłonięci sobą, żeby zając się dzieckiem. To prawie niebezpieczne, aby zostawić dziecko w ich rękach. Wzruszyłam ramionami na tę myśl.
Dzięki, ale nie. Amy x
Plooooseeee. Harry x
Nie. Amy x
Możemy się chociaż umówić na sześcioosobową randkę. Harry x
Dlaczego ten chłopak jest taki uparty ? Sądziłam, że wyraziłam się jasno, że nie chcę być w ich pobliżu, żadnego z nich.
Dlaczego to jest dla ciebie takie ważne ? Amy x
Wysłałam mu dość odważne pytanie. Naprawdę mam w dupie to, że zajdę za daleko. Chciałam tylko wiedzieć dlaczego ci chłopcy chcą sie ze mną spotkać. To w pewien sposób mnie wkurzało i doprowadzało do szału.
Ponieważ wszyscy cię lubimy i wydajesz się być rozrywkowa. Harry x
Która część mojego szczeniackiego zachowania i łajdackiej postawy wydała się rozrywkowa ? Nie chciałam rozczarować tego dzieciaka, ale w żadnym wypadku nie byłam rozrywkowa. Tylko raz wyszłam do klubu. Tylko raz piłam alkohol. Tylko raz uprawiałam sex. Ostatni raz kiedy to się stało, nie skończyło się tak, jak tego oczekiwałam... Zanim zdążyłam odpisać na wiadomość, Harry przysłał kolejną.
Plus, Zayn w końcu się zamknie. Harry x
Moje serce się zatrzymało. Cholera, Zayn o mnie rozmawiał. Mam nadzieję, że o tym jaką zdzirą byłam zeszłego wieczora.
Zayn o mnie mówił ? Amy x
Nie martw się, tylko dobre rzeczy. Harry x
To dokładnie czego się obawiałam. Nie chciałam, aby Zayn mnie polubił. Nie chciałam, żeby chciał zostać moim przyjacielem. To jak najgorszy koszmar. Jeśli Zayn dowiedziałby sie o mojej malutkiej córeczce, wtedy całe piekło zaczęłoby się walić.
Powiedz mu, żeby przestał. Amy x
No proszę cię. Spędźmy razem trochę czasu. Harry x
Nie. Amy x
W porządku, w takim wypadku będziemy przychodzić do ciebie do pracy i cię denerwować. ALBO zaczniemy cię szukać na białych stronach* i dowiemy się gdzie mieszkasz... :) Harry x
Świr. Amy x
Cholera, nie miałam pojęcia jak bardzo ci chłopcy byli zdesperowani. Znaczy, są kurewsko sławni na litość Boską i zachowują się jakby to był koniec świata, bo nie chcę się z nimi spotkać. Musiałam się zgodzić. Groził, że przyjdzie do mojego domu. NIE CHCĘ, aby wiedzieli gdzie mieszkam. Jestem pewna, że to szantaż.
Czy to znaczy, że tak ? Jeśli zrobisz to ten jeden raz, zostawimy cię w spokoju na zawsze. Harry x
Ta oferta była zbyt dobra, abym mogła ją odrzucić. Szybko, zanim zmienił zadanie, odpisałam.
Dobra. Amy x
Słodko ! Harry x
Żadnych paparazzi, nic drogiego, musimy zachować to w sekrecie, nic co mogłoby przyciągać uwagę. Amy x
Uśmiechnęłam się widzą moją listę żądań. Jeśli mnie w to wciągnął, to będziemy to robili po mojemu.
Zepsułaś moją zabawę. Harry x
Bierz albo nie. Amy x
Dobrze, przyjdź do naszego hotelu wieczorem. Jesteśmy w Dream New York 55 ulica, pokoje 116-120. Harry x
20 ? Amy x
Brzmi dobrze. Spakuj się na nocowanie. Harry x
NIE zamierzam u was nocować. Amy x
Bierz albo nie. Harry x
Jęknęłam na jego przedrzeźnianie. Ten chłopak grał w krótką piłkę. Nadal nie wiem, dlaczego to jest dla nich tak ważne. Mam namyśli to, że jestem normalną dziewczyną, a oni pierdolonym One Direction. Westchnęłam, kiedy zaczęłam myśleć, co będę musiała zrobić ze Stephanie. Umieram, jeśli jestem zdala od niej podczas pobytu w pracy, a to była cała noc. Byłam z nią każdej nocy w przeciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie miałam wyboru. To albo przyjście tutaj i odkrycie kto jest ojcem.
Dobra. Amy x
Tak ! Harry x
Odłożyłam telefon na bok zanim wyciągnąłem moją córeczkę z łóżeczka. Trzymałam ją blisko siebie, wdychając jej niemowlęcy zapach. Poklepałam ją uspokajająco po plecach.
"W porządku, Stephanie. To będzie tylko jedna noc." Wiedziałam, że pocieszam siebie bardziej, niż pocieszam ją.

* w oryginale : "look up in the white pages"
White Pages : z tego co wyczytałam to jest to jakaś strona, na której znajdują się informacje o kimś czy coś w tym stylu.

8 komentarzy:

  1. Świetne ciekawe co dalej x @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste opowiadanie! Po prostu kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu widzę że Harry Styles wkroczył do akcji. Jestem ciekawa, co takiego wydarZy się lub nie, u chlopakow. Z drugiej strony zastanawiające jest samo to, że chcieli sie spotkać z Amy. Wiem wiem że mogłabym dowiedzieć się choćby za chwilę i przeczytac oryginał jednak jestem zbyt leniwa.
    LOooooove xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. boski nie moge doczekać się nn :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeest!!! Świetne tłumaczenie! <3 Czytając oryginał wiem co się zdarzy później i to jest już powoli to najlepsze, co nie? Heh, czekam na następny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Bardzo się cieszę, że to tłumaczycie :) Czekam na następny :) / @AwwMyIan

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Tym opowiadaniu *o*
    Czekam nn
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe tłumaczenie :)
    Czekam na 8 :D

    OdpowiedzUsuń