środa, 10 lipca 2013

Chapter 2: Drinks

Chłopcy patrzyli na mnie, a ja zamarłam. Nie mogłam zapisać ich zamówień, nie mogłam się nawet ruszyć. Zayn pieprzony Malik siedzi naprzeciwko mnie
"W porządku, kochanie ?" Spytał zmieszany. Nie rozpoznał mnie. Oczywiście, że nie. To dobrze.
"Tak, er, przepraszam. Tylko, uh, starstruck*." Skłamałam. Zaśmiali się; prawdopodobnie załapali.
"Wszyscy poprosimy po piwie." Kręcono włosy jeszcze raz powtórzył. Myślę, że ma na imię Harry.
"Ja, er muszę zobaczyć wasze dowody." Powiedziałam. Wiem, że tylko jeden z nich ma 21 lat, ale jestem gotowa, żeby sprawdzić i zobaczyć, czy mają  fałszywe dowody osobiste. Zwykle daje ludziom alkohol, nawet jeśli pokazują mi fałszywe dowody; czuję się z tym źle. Jeden z nich o brązowych włosach i oczach, Liam, tak myślę, powiedział.
"Widzisz, kochanie, technicznie jesteśmy w średnim wieku, ale faktycznie w Wielkiej Brytanii w domu możemy pić ", pochylił się nade mną starając się wykorzystać swoją sławę i charyzmę, żeby mnie ruszyć."Widzisz, technicznie jesteś za młody i to jest AMERYKA, więc nie możesz pić tutaj. Jeśli chcesz się napić, idź do domu." Powiedziałam, próbując się uśmiechnąć, jednak na mojej twarzy pojawił się grymas. Sarkazm jest okrutny. Chłopcy wymieniają rozbawione spojrzenia.
"Nie jest fanką ..." blondyn, Niall, zachichotał. Gdy odwracał się do swojego menu jego akcent był bardziej wyraźny od reszty; Irlandzki?
"Dlaczego tak gorzko?" Jeden z chłopaków o brązowych włosach i niebieskich oczach, Louis zapytał mnie. I po prostu wzruszył ramionami.
"Ona prawdopodobnie spała z Harrym. " Zayn zażartował. Powodując tym, że Louis i Niall zaczęli się śmiać. Harry i Liam zwrócili się do mnie. Zarumieniłam się.
"Przepraszam za to kochanie. Oni nie są okrutni dla ciebie, ale dla Harry'ego." Liam wyjaśnił przepraszająco."Czy my ...?" Harry zapytał od niechcenia.
"Nie," Pokręciłam głową do niego, "nie TY i ja," Zamruczałam pod nosem, myśląc, że nie słyszał, oni oczywiście też. Wszyscy popatrzyli na mnie.
"Byłem wierny El!" Louis trzyma ręce w górę, jakby poddając się.
“Ja też!“ Liam zadrwił. Niall patrzy na mnie z obawą.
"To nie ty, Niall. Nie sypiasz z byle kim." Harry zaśmiał się. Wszyscy popatrzyli się na Zayn'a. On po prostu unosi brwi i popatrzył się na mnie. I nagle poczułam się bardzo świadoma siebie, gruba, niechlujna i niepewna siebie. Przewróciłam oczami, jakby mnie to nie obchodziło i odwróciłam się.. To się NIE dzieje.
"Poczekaj, nie zamówiliśmy naszych napoi..." Słyszałem Niall narzekającego ze swoim irlandzkim akcentem, kiedy odeszłam."Miło będzie, Zayn." Słyszałam jak powiedział Harry. Czułam pięć par oczu patrzących na mnie jak szłam za ladę. Zamarłam, gdy usłyszałam kroki za mną.
   

* "Starstruck" z tego co mi wiadomo znaczy oczarowany , urzeczony przez sławnych ludzi lub samą sławą. Zachwycony sławą itp. 

6 komentarzy:

  1. Szkoda,że taki krótki rozdział,ale mimo wszystko WSPANIAŁE *______*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z przedmówcą, szkoda, że taki krótki, ale poza tym cudowny *-* Czekam na następne
    @xobliviatex

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z przedmówcą, szkoda, że taki krótki, ale poza tym cudowny *-* Czekam na następne
    @xobliviatex

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę krótki, ale treściwy. Podoba mi się :) pisz dalej @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie tłumaczysz!!! Postanowiłam przetestować siebie, bo trochę znam angielski i czytam oryginał... Powiem szczerze czasem ciężko mi jest pojąć o czym piszą, ale jak na razie wszystko się zgadza :) Przeczytałam prawie całe opowiadanie i z chęcią sprawdzę czy w miarę dobrze zrozumiałam :3 Wstawiaj szybko <3 / zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ale jeśli zayn ja już rozpozna to się wkurze bo nudno będzie wtedy

    OdpowiedzUsuń