środa, 6 listopada 2013

Chapter 24: Resisting

To było miłe, nas dwoje, choć nie robiliśmy nic razem, siedzieliśmy w tym samym pokoju żartując, podczas gdy on pracował. Chłopak, kończąc składać łóżeczko, spędzał czas bawiąc się z córką. Dzięki temu zacieśniają więzi. Ja, w tym czasie, poszłam dać Louisowi moją listę. Musiałam napisać mu konkretne instrukcje, jakie marki ma kupić, a jakich nie. Louis, nie pamięta wszystkiego, przez co Niall, musiał się poddać i postanowił pójść z nim, by mu pomóc.
Wróciłam, do pokoju hotelowego, Zayna. Zastałam go, zabawiającego naszą córkę, pluszowym misiem. Musiał nie słyszeć, że weszłam, ponieważ kontynuował bawienie się. Wypchaną zabawką, mówił dziwnym głosem do Stephanie. Dziewczynka, widziała w tym, coś zabawnego.
„Brzmi, jak starzec z jajkiem w gardle.” Śmiałam się, nie mogąc już dłużej wytrzymać. Zayn, obrócił się w moją stronę i na jego twarz wpełzł rumieniec.
„Oh, jesteś z powrotem!” Powiedział, prostując się. Pluszaka, rzucił od razu na ziemię. Schylił się, biorąc Stephanie z podłogi i umieścił ją w nowo złożonym łóżeczku. Przewróciłam oczami i włączyłam telewizor. Mulat, przyszedł i usiadł obok mnie. Oglądaliśmy razem, dopóki Louis nie wrócił. Nie całowaliśmy się, nie przytulaliśmy czy coś podobnego. Tylko siedzieliśmy wygodnie obok siebie.

„Dzięki Lou!” Krzyknął Zayn, zanim Louis wyszedł. Chłopak, przyniósł nam wszystko, co było na liście, ale nie bez narzekania, oczywiście. Dodatkowo, użył karty Zayna i kupił sobie pudełeczko truskawek, gumy do żucia i damski dezodorant. Dziwne połączenie, ale nic nie mówiłam.
Gotowałam kolację, kiedy Zayn przygotowywał czekoladowe ciasteczka. Słuchaliśmy muzyki i tańczyliśmy dookoła, mając niezłą zabawę. Nigdy nie sądziłam, że Zayn, może być taki beztroski. Spędzaliśmy razem, miło czas. Tańczyłam do piosenki Maroon 5, gdy coś uderzyło mnie w czoło. Sięgnęłam ręką, by się wytrzeć i zobaczyłam masę na ciasteczka, czekaj co?
„Zayn!” Krzyczałam. Zaśmiał się, patrząc na mnie w niewinny sposób, stojąc w rogu kuchni i mieszając masę.
„Co? Robienie bałaganu, pani Williams?” Zayn, zachichotał. Zmrużyłam oczy, biorąc łyżkę z sosem i rzuciłam nim w niego. Ciecz, poleciała na jego policzek. Chłopak, spojrzał na mnie zszokowany. Nagle jego ciało zderzyło się z moim i znalazłam się na podłodze z hukiem. Wciąż, nie stała mi się krzywda. To było tak, jakby ktoś trzymał mnie, kiedy ja spadałam, a następnie położył mnie delikatnie.
„Zayn! Zostaw mnie!” Krzyczałam, szarpiąc się. Siedział na mnie okrakiem, trzymając mnie pod sobą.
„Przepraszam, ale ty po prostu rzuciłaś we mnie sosem?” Spytał groźnie, ale jego uśmiech, poszerzał się cały czas.
„Ty zacząłeś!” Broniłam się, wiercąc swoim ciałem.
„Mmmmm, nie sądzę, że tak było, kochanie.” Mrugnął do mnie.
„Miażdżysz mnie, tym swoim cielskiem!” Przewrócił tylko oczami.
„Jezu, Amy. Nie opieram się o ciebie swoim ciałem! Puszczę cię, ale musisz zrobić coś dla mnie, pierwsza.” Mrugnął do mnie. Wiem, że próbował mnie rozbawić, wiec odpowiedziałam spokojnie.
„Dla ciebie wszystko, kochanie.” Powiedziałam zbyt słodko.
„Kogo najbardziej lubisz z One Direction?”
„Niall.” Odpowiedziałam chłodno. Zmrużył oczy, nachylając się.
„ Zła odpowiedź.”
„ Nie sądziłam, że są złe odpowiedzi na to pytanie.”
„ Będę cię łaskotał, kobieto!” Zagroził mi.
„Odpowiedziałam na twoje pytanie, teraz puść mnie! Nie mówiłeś nic, JAK mam odpowiedzieć na nie…”
„Daj mi lepszą odpowiedź”
„Nie.’ Uśmiechnął się, łapiąc moje nadgarstki i położył je na moim brzuchu.
„Dobra, dobra! Zayn Malik, jest najprzystojniejszy, niesamowity i jest moim ulubionym członkiem 1D!” Krzyknęłam, zanim zaczął mnie łaskotać. Zaśmiał się i zszedł ze mnie.
„Aww, kochanie. Dziękuję. Jestem wzruszony.” Zachichotał. Wstając, uderzyłam go w pierś. Chłopak, nie zareagował. 
„Jesteś dupkiem.” Mruknęłam, wracając do gotowania. On tylko śmiał się z tego wszystkiego i wrócił do pieczenia. Chwilę później, obiad był gotowy. Na sam zapach ciasteczek czekoladowych, stawałam się głodna. To było, boleśnie rozpływające się w ustach. Ułożyłam wszystko na stole, podczas gdy Zayn, kończył sprzątać. Stephanie spała, więc zostałam tylko ja i on.
Podczas posiłku, opowiadaliśmy sobie historie z naszego życia, zanim się poznaliśmy. Opowiedział mi chwile ze swojego życia i to jak wszystko wyglądało, przed One Direction. Opisał mi swoją rodzinę; o swoim ojcu, który jest jego najlepszym przyjacielem, o tym, że jest mamy ( albo jak on mówi mamusi) synkiem, czy o tym, że zrobi wszystko dla swoich sióstr. Mówiłam mu o tym, jak wychowywałam się w cieniu własnej siostry. Tłumaczyłam, że byłam rozpieszczona, ale mimo wszystko, zaniedbywana przez własnych rodziców. Wspomniałam o tym, jak blisko byłam z Mary. To było miłe, że możemy tak swobodnie dzielić się wszystkim. Dobrze jest czuć, że można powiedzieć komuś o sobie i o tym, co było.

Czułam, że z Zaynem mamy więcej wspólnego niż tylko przyjaciele. Jednak, to nigdy nie będzie tak działać. Tak, Zayn pocałował mnie. Tak, mamy razem dziecko. Cały czas, mam nadzieję, że to nie zagrozi naszej przyjaźni. Co by się stało, gdybyśmy zerwali? To mogłoby całkowicie zniszczyć naszą rodzinę, wszystko byłoby nieprzyjemne. Nie, nawet jeśli, chciałabym czegoś więcej, nasza znajomość musi zostać na stopie przyjacielskiej. Jedynym problem jest to, że nie wiem, czy jestem wystarczająco silna, by to zrobić.





Witajcie moi Mili! Więc, dodaję go dzisiaj, bo był bardzo krótki :) mam nadzieję, że się cieszycie. Jak podobają się Wam moje tłumaczenia? Liczę na to, że nie macie z nimi problemów. 
Gdybyście byli zainteresowani zapraszam na moje blogi: 

kontakt do mnie: 
TT  i ask

A! 

11 komentarzy:

  1. Cudowny *.* Oni są tacy przesweetaśni <3 Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kdjhjkshjkghtjkhgkdhufid świetne ♥♥♥♥ /@Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku <3 SUPEER :D Czekam na dalsze rozdziały :D
    /Louuuis_1D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow niespodziewanie się że tak szybko będzie następny :) Oni są tacy... kurde nie wiem jakiego słowa tu użyć, napiszę tylko jedno djfiohsdiofh hahaha :P Nie mogę się doczekać następnego :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNE TŁUMACZENIE!!!
    Czytając to wszystko tylko sobie przypominam i sprawdzam, ale i tak jest GENIALNIE!!!
    CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ!!!
    Najlepsze już niedługo hhahaha, chociaż nie... najlepszy jest koniec!
    Dodawaj jak najszybciej!!! ♥♥
    @Zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste :)
    Te przygotowania były świetne. Rzuccanie się jedzeniem.. po prostu klasyk. :)
    "Zayn Malik, jest najprzystojniejszy, niesamowity i jest moim ulubionym członkiem 1D!"
    -Ten tekst jest w 100% prawdziwy, zabrała mi mój tekst...
    Czekam na nn. :D
    Pozdrawiam. <3
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tlumaczenie jest swietne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge sie doczekac jak akcja przeniesie sie do Londynu.! |<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetnie tłumaczysz! Potrafię sobie wyobrazić te całą.scenę w hotelu Zayn'a, ten jego uśmiech, gdy bawi się z Steph..wszystkie jego działania.są cudowne względem Amy. Uwielbiam to opowiadanie i obiecuje, ze będę już komentować.
    Dobra robota. Trzymaj sie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww jaki sweet rozdział + NAJLEPSZE TŁUMACZENIE EVER!!! :D

    OdpowiedzUsuń