czwartek, 17 lipca 2014

Info

Miałam pomóc tłumaczce, a ona mnie zostawiała mnie z blogiem samą, dlatego nie było nowego rozdziału. Mam zepsutą klawiaturę w laptopie, więc trzeba będzie poczekać jeszcze tydzień. Jak tak bardzo nie możecie się doczekać rozdziału to proponuje czytać oryginał, bo nie zamierzam całe dnie się stresować, bo już chcecie nowy rozdział. Zakończę My Baby Daddy w swoim tempie, a jeśli wam to przeszkadza to jak już wspomniałam czytajcie oryginał. A jak ktoś jest chętny dokończyć tłumaczenie za mnie, bo ma czas i chęci to piszcie na tt (hemmingsexy) lub w komentarzach.
Pozdrawiam, Susannne x

5 komentarzy:

  1. Kiedy następny rozdział??? Ja nadal czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teeeeeeeeeż!! Jestes cudowna i nie przejmuj sie. Rob wszystko w swoim czasie :))))) P.s. My nadal czekamy ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiiedy kolejny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dodasz następny??? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal czekam na nowy rozdział ;-) kiedy bedzie?

    OdpowiedzUsuń