piątek, 27 czerwca 2014

#info powrót

Bardzo was przepraszam, za to, że tak długo nic nie dodaje. Mogę się tłumaczyć, ale wiem, że mnie nienawidzicie. Cóż.. kwiecień to był szalony miesiąc byłam chora na ospe, dużo konkursów, maj i czerwiec to oczywiscie poprawianie, nadrabianie zaległości, wycieczki, egzaminy w szkole muzycznej.... eh ale nie zapomnialam o mbd, serio myślałam i sumienie mnie zżerało od środka, że nie ma tu długo roździalu. Zanim jednak go dodam zapytam czy ktoś na niego czeka? jeśli nadal tu jesteś dodaj komentarz. Naprawdę jest mi głupio, że tak się zachowałam. I na zakończenie, może ktoś chciałby mi pomóc w prowadzeniu bloga? sama jak widać nie daje rady.. Piszcie do mnie na tt lub asku (linki w odpowiedniej zakładce) przyjmę jedną osobę, więc kto pierwszy ten lepszy x. Kocham was, skomentujcie czy chcecie kontynuację itd.

17 komentarzy:

  1. Ja nadal czekam <3 I rozumiem, że masz swoje życie, każdy ma!

    PS nie wiem czy dałabym radę ci pomóc. Nie czuję się jeszcze na siłach, może spróbuję coś tłumaczyć za rok :)

    Sophie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. roździału [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kontynuację ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekała nawet rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak chcesz to mogę Ci pomóc, stęskniłam się trochę za tłumaczeniem ;) x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytam i czekam na następny rozdział 💟

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie było Was/Cię długo, ale czekam na kontynuację! I sama chyba nie nadawałabym się do tłumaczenia, więc nawet się nie zgłaszam.

    ~ @lonelyloueh

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kontynuację... ;)

    P.S. Organizuję konkurs na adminki na bloga o 1D --> http://blogizyianety.blogspot.com/2014/06/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam i ciesze sie ze wrocilas do tlumaczenia

    OdpowiedzUsuń
  10. ILE TERAZ MAMY CZEKAC? KOLEJNE TRZY MIESIACE AZ SPRAWDZISZ ILE OSOB CZYTA I ZACZNIESZ GO TLUMACZYC? JUZ NIE WSPOMINAJAC ZE TWOJE TLUMACZENIA SA KROTSZE NIZ ORYGINALNE O Z NIKAD POJAWIAJA SIE INNE SLOWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są krótsze, a nie wszystko da się tłumaczyć dosłownie po za tym rozdział w niedziele

      Usuń
  11. jest wtorek, zeby nie bylo mial byc w niedziele

    OdpowiedzUsuń